Tuesday, April 22, 2014

PERTANDINGAN REKA CIPTA LOGO HARI KEMERDEKAAN

Pertandingan Reka Cipta Logo Hari Kemerdekaan Ke 57 dengan Tema Kenegaraan iaitu berkonsepkan Malaysia Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta. Semua warganegara Malaysia dipelawa menyertai Pertandingan Mereka Cipta Logo yang akan digunakan Sempena Sambutan Hari Kemerdekaan 2014 Malaysia pada bulan Ogos nanti.



Penyertaan Pertandingan Cipta Logo Hari Kemerdekaan 57 bermula pada 14 April dan Tarikh tutup adalah pada 14 Mei 2014. Pemenang Reka Cipta Logo Hari Merdeka 2014 akan menerima Hadiah utama iaitu RM7,000. Manakala Hadiah Saguhati wang tunai RM1,000 akan diberikan kepada 10 ciptaan logo kemerdekaan yang terbaik.

Untuk menyertainya, sila ke pautan Peraturan dan Borang Pertandingan Reka Cipta Logo Hari Kemerdekaan 57 untuk mendapatkan borang dan peraturan penyertaan. Untuk maklumat lanjut dan update terkini sila ke Portal Kementerian Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (KKMM) atau Institut Penyiaran dan Penerangan Tun Abdul Razak (IPPTAR) atau Laman Malaysia Merdeka dan juga boleh emelkan ke tanyalogo@ipptar.gov.my. Semoga Sambutan Hari Kemerdekaan 2014 lebih dihati. Sayangi Malaysia. Hargai kemerdekaan ini. Bersama kekalkan keamanan negara.

No comments:

Post a Comment